Pełny cennik
Kategorie
Reklamacje

Reklamacje na ryby zakupione w hurtowni happet.pl można zgłaszać w terminie do 3 dni od daty zakupu. Podstawę do złożenia reklamacji stanowi zgłoszenie mailowe wysłane na adres: ryby@happet.pl. Do wiadomości załączyć należy:

- film przedstawiający proces rozpakowywania boxu z rybami
- zdjęcia padniętych ryb
- dowód zakupu

Termin odpowiedzi na reklamację wynosi 7 dni, w przypadku jej pozytywnego rozpatrzenia klient otrzymuje wymianę ryb na nowe.

Informacje w podsumowaniu zamówienia

Złożenie zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży. Sprzedawca będzie informował na wskazany adres e-mail o postępach w jego realizacji.

 

Informacje praktyczne

Przed zakupem zachęcamy do zapoznania się z naszym zbiorem poradników: Informacje praktyczne. W szczególności z Ogólnymi zasadami dobierania ryb

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl